Quad jest następcą sprawdzonego i zasłużonego MXU 400. Producent wprowadził w tym modelu wtrysk paliwa. Tak, jak poprzednik posiada napęd 4×4 z możliwością podłączenia przedniej osi, co zdecydowanie poprawia komfort oraz właściwości trakcyjne. Zawieszenie zarówno przednie jak i tylne jest niezależne, posiada podwójne wahacze oraz regulowane amortyzatory. MXU 450i IRS został wyposażony w mocny silnik czterosuwowy, chłodzony cieczą o pojemności 442,9cc oraz mocy 33KM przy prędkości 7500obr/min, co przy zachowaniu tej samej masy oraz wymiarów co poprzednik znacznie poprawiło osiągi pojazdu. Dzięki temu mamy kolejnego kandydata z kolekcji KYMCO, który uzyskał mocno sportowy charakter i stanowi świetną propozycję także dla profesjonalistów.
Wymiary [dł./szer./wys. (mm)] | 2100/1102/1192 |
Rozstaw osi (mm) | 1217 |
Masa pojazdu gotowego do jazdy (kg) | 299 |
Silnik | 4-suwowy |
Poj. skokowa (ccm) | 442,9 |
System chłodzenia | ciecz |
Układ zasilania | wtrysk |
Moc (KM) | 33 |
Max. moment obr. (Nm) | 34 |
Przełożenie skrzyni biegów | L/H/N/R |
Zbiornik paliwa (L) | 15 |
Przeniesienie napędu | CVT ; 4×4 ; wał kardana |
Rozmiar opon przód | 24×8-12” |
Rozmiar opon tył | 24×10-12” |
System hamulcowy – typ (przód/tył) | 2 x tarcza / tarcza |
Układ hamulcowy – średnica (mm) | 202 / 202 |
Homologacja na hak | tak |
Dostępna kolorystyka | srebrny |
Homologacja drogowa | tak (2 osoby) |
© copyright MOTO MUCHA 2013-2105