Nowość MRF wprowadzona w sezonie 2016. Esencja Pitbika – mały, zwrotny i łatwy do ogarnięcia.Klasyczny pit na ramie CRF50 wyposażony fabrycznie w koła supermoto oraz zmodyfikowane zawieszenie. Idealny do ścigania na asfalcie – pewny i stabilny w prowadzeniu. Na sezon 2017 kilka nowości – sprawdźcie specyfikację poniżej.
SPECYFIKACJA 2018
* silnik MRF140cm3 moc ok. 13 KM ( zainstalowany tuningowy wałek rozrządu Z40)
* zainstalowane lekkie magneto ( outer rotor kit )
* duża wydajna chłodnica oleju
* zawieszenie przednie regulowane
* zawieszenie tylne – firmowy amortyzator DNM z regulacją
* Opony Mitas MC35 S-Racer Medium zapakowane osobno! Przy zakupie przez strone www
* wzmocnione tarcze hamulcowe( 200 mm tył i 210mm przód)
* większe i mocniejsze cylinderki hamulcowe (tył duży 1-tłoczkowy; przód 2-tłoczkowy)
* mocny aluminiowy wahacz tylni A-style
* owalny aluminiowy tłumik w kolorze titanium/red
* gruba niska, niska kierownica
* aluminiowa anodowana dźwignia zmiany biegów wykonana w technologi CNC
* aluminiowy anodowany korek wlewu paliwa wykonany w technologi CNC
* mocne klamki
* ośki kół zabezpieczone protektorami.
W komplecie taboret pod tylne koło.
© copyright MOTO MUCHA 2013-2105